Voor distributeurs in de detailhandel zijn wij op zoek naar een volledig aanbod aan commerciële medewerkers. Het is opgericht in 2008 en heeft zich inmiddels ontwikkeld tot een full service toeleveringsbedrijf. Als ondernemer vorm je uiteindelijk een team van 3 collega’s.
Jouw verantwoordelijkheid
Als Allround medewerker ben je het aanspreekpunt voor de binnendienst en ben je verantwoordelijk voor de volgende taken:
Bied telefonische zakelijke ondersteuning aan klanten en vertegenwoordigers
Geplande verkooporder
Organiseer vracht
Houd de website en online winkel up-to-date
Onderhoud het bedrijfssysteem
Opstellen en opvolgen van de openbare aanbesteding
Jouw profiel
Uw gegevens als commercieel medewerker van Allround:
Ten minste ervaring hebben met commercieel of administratief management
Bachelor diploma
MKB-mentaliteit
Launcher
Vloeiend tweetalig Nederlands-Frans
Kennis van of interesse in sociale media / e-commerce heeft de voorkeur
Ons aanbod
Allround commerciële medewerkerdiensten die zij u bieden:
Totaal salaris plus 7 euro maaltijdcheque
Je werkt 38 uur per week, op vrijdag werk je tot 16.00 uur
Je komt terecht in een team van 4 personen om samen met jou het verschil te maken