administratief bediende

Voor distributeurs in de detailhandel zijn wij op zoek naar een volledig aanbod aan commerciële medewerkers. Het is opgericht in 2008 en heeft zich inmiddels ontwikkeld tot een full service toeleveringsbedrijf. Als ondernemer vorm je uiteindelijk een team van 3 collega’s.

Jouw verantwoordelijkheid

Als Allround medewerker ben je het aanspreekpunt voor de binnendienst en ben je verantwoordelijk voor de volgende taken:

  • Bied telefonische zakelijke ondersteuning aan klanten en vertegenwoordigers
  • Geplande verkooporder
  • Organiseer vracht
  • Houd de website en online winkel up-to-date
  • Onderhoud het bedrijfssysteem
  • Opstellen en opvolgen van de openbare aanbesteding

Jouw profiel

Uw gegevens als commercieel medewerker van Allround:

  • Ten minste ervaring hebben met commercieel of administratief management
  • Bachelor diploma
  • MKB-mentaliteit
  • Launcher
  • Vloeiend tweetalig Nederlands-Frans
  • Kennis van of interesse in sociale media / e-commerce heeft de voorkeur

Ons aanbod

Allround commerciële medewerkerdiensten die zij u bieden:

  • Totaal salaris plus 7 euro maaltijdcheque
  • Je werkt 38 ​​uur per week, op vrijdag werk je tot 16.00 uur
  • Je komt terecht in een team van 4 personen om samen met jou het verschil te maken

https://www.administratieve-medewerker.be/p/administratief-bediende-taken-en-skills.html