KPN is een groot bedrijf dat werkt als leverancier van verschillende diensten, zoals telefoon, internet en digitale televisie. Al deze diensten of services worden ook in pakketten aangeboden. Op deze manier kan de KPN een aantrekkelijke prijs garanderen. Omdat er veel van dit soort leveranciers zijn in Nederland, zitten mensen nog wel eens met een vraag voordat ze overstappen. Op zo’n moment bellen ze met de KPN klantenservice. De KPN klantenservice is een goede weg om al je vragen te laten beantwoorden. In het callcenter zitten namelijk allemaal informanten die opgeleid zijn om alle mogelijke vragen over de diensten van KPN te beantwoorden.

KPN klantenservice online

Er is echter ook een KPN klantenservice online. Op de website van de KPN klantenservice staat een heleboel informatie over alle diensten. Hoe je ze kunt installeren bijvoorbeeld, of welke kabels je het beste kan gebruiken. Ook kun je op de site vinden wat je moet doen als je gaat verhuizen. Tevens is er allerlei informatie te vinden over de verschillende pakketten die KPN aanbiedt. Als je een vraag hebt, kun je het beste eerst op de website kijken of je het antwoord daar kunt vinden. Dan hoef je geen telefoonkosten te maken en hoef je ook niet in de rij te wachten in drukke tijden.

Maak een melding van een storing

Op de site van de KPN klantenservice is het ook mogelijk om informatie in te winnen over storingen. Mensen kunnen een melding maken van een storing, zodat het op de website komt te staan. Jij kunt op die manier ook een melding maken als je last hebt van een storing. Je kunt tevens tips vinden die je kunnen helpen als je last hebt van een storing. Zo kun je het wellicht verhelpen.

 

Voor meer info : http://deklantenservice.nl/bedrijven/kpn-klantenservice/