Klanten vinden het erg vervelend en irritant als bedrijven niet goed telefonisch bereikbaar zijn. Veel bedrijven hebben social media pagina’s zoals een twitter account en facebook pagina. De klanten zijn toch vaak van mening dat een antwoord te lang op zich laat wachten tot hun grote ergernis. Veel klanten beslissen daarom nog steeds de bedrijven op te bellen of te e-mailen. Helaas voor de klanten zijn bedrijven telefonisch vaak slecht bereikbaar en wordt je snel in een eindeloze wachtrij gezet. Dit komt vooral door de drukte op de klantenservice en kleinere bedrijven vaak andere prioriteiten hebben. Voor ondernemers is het vaak te duur om een werknemer in dienst te nemen die als klantenservice fungeert. Helaas voor dit soort bedrijven is social media alleen niet genoeg voor klanten. Aangezien veel klanten nog steeds bedrijven als eerst telefonische benaderen. Kortom de ondernemers kunnen de klantenservice niet zelf doen, maar hebben ook geen budget voor een full time klantenservice.

De beste oplossing voor zowel klant als ondernemer is het uitbesteden van je klantenservice. Een telefoonservice kost erg veel tijd en geld. Wanneer je besluit dit uit te laten besteden dan worden klanten te woord op een professionele manier en al hun problemen worden opgelost. Klanten die een klacht hebben, maar wel positief uit het gesprek komen zullen eerder terug komen en bovendien zullen deze mensen eerder reclame maken voor je bedrijf. Een inbound callcenter nemen jouw klantenservice over voor een betaalbaar bedrag. De klant zal ophangen met een positief gevoel en bovendien kost de telefonische gesprekken voor de ondernemer weinig geld. De medewerkers van een dergelijke inboud callcenter leveren goed werk af. Hiernaast zullen deze werknemers zich inlezen over jouw bedrijf zodat ze gepaste informatie kunnen geven aan de klant. Op deze manier is jouw bedrijf altijd bereikbaar.

Voor meer info : http://www.antwoordservice-telefoonservice.nl