Kantoor inrichten? Een goede voorbereiding is het halve werk!Als je bedrijf naar een nieuw pand verhuisd komt er veel bij kijken. Een voorbeeld hiervan is de inrichting van het nieuwe kantoor. Voor de beste kantoorinrichting moet je rekening houden met zaken als comfortabele werkplekken, voldoende frisse lucht en bijvoorbeeld de mogelijkheid tot ontspanning tussen het werk door. De juiste voorbereiding kan dit proces is stuk makkelijker laten verlopen!
Hoe zorg je voor goede voorbereidingen?Vaak wordt onderschat hoe belangrijk voorbereiding is om een proces goed te laten verlopen. Je kunt natuurlijk alles simpelweg een plekje geven. Maar je kunt hier ook weloverwogen keuzes in maken om eventuele problemen te voorkomen. Wist je dat een goede kantoorinrichting ervoor kan zorgen dat werknemers tot wel 10 keer productiever zijn? Reden genoeg dus om hier iets meer tijd in te steken! Maak om te beginnen een moodboard. Dat geeft je een richtlijn bij het zoeken van interieurstukken. Daarnaast kun je een plattegrond (laten) tekenen met de juiste afmetingen om te voorkomen dat je voor onverwachte verrassingen komt te staan.
Ga in gesprek met werknemersJe werknemers zijn uiteindelijk degene die in het kantoor aan het werk gaan. Helemaal geen gek idee dus om ook naar hun mening te vragen! Misschien hebben zij ideeën waar jij niet eerder aan had gedacht. Het kan bijvoorbeeld zijn dat een aantal werknemers behoefte hebben aan ergonomische werkplekken. Bezoek dan eens de website van Kato & bekijk het assortiment verstelbare bureaus en bureaustoelen.
Schakel hulp inZie je het toch niet helemaal zitten om de kantoorinrichting zelf te doen? Dat is begrijpelijk! Overweeg dan eens om de hulp in te schakelen van professionals. Zij hebben veel ervaring met het inrichten van kantoor panden. Zo weten zij bijvoorbeeld precies waar de printer, het koffiezetapparaat en de vergadertafel het best kunnen staan. Ga eens in gesprek met de specialisten van Kato Kantoorinrichting, zij denken graag met je mee.
|
https://www.katokantoorinrichting.nl/ |