Modeprofessionals moeten meer dan ooit blijk geven van flexibiliteit en het vermogen om zich aan te passen aan een moeilijker economisch klimaat, maar ook aan veranderende consumententrends en verschuivingen in het modesysteem, met een toenemende vraag naar duurzamere en ethisch verantwoorde bedrijfspraktijken. Bedrijven zijn op zoek naar managers die meer boeiende en sociale ervaringen kunnen ontwikkelen om consumenten aan te moedigen zich te verbinden, en die met vertrouwen innovatieve strategieën in een digitale omgeving kunnen navigeren.
Onze MBA Fashion Management, die sinds 2008 wordt aangeboden, is volledig vernieuwd om optimaal gebruik te maken van het erfgoed en de culturele bijzonderheden van IFA Paris en van onze expertise in geavanceerde technologieën en in het aanpassen van duurzamere praktijken voor de mode-industrie.
Onze prioriteit: onze afgestudeerden de uitstekende marketing- en managementvaardigheden bijbrengen die nodig zijn om door dit veranderende landschap te navigeren. Aangezien de industrie zich richt op het creëren van meer niches om de winstgevendheid van haar producten of diensten op lange termijn te handhaven, hebben we DRIE majors ontwikkeld die een mix bereiken tussen de Franse traditionele savoir-faire en een diepgaand begrip van de toekomstige behoeften van de mode-industrie, mode-media en de luxe-industrie:
Kleding Luxe Media De opkomst van de sociale media heeft de begrippen verantwoordingsplicht en transparantie opnieuw tot kernwaarden van onze samenleving gemaakt. De begrippen diversiteit, inclusiviteit en milieubehoud zijn met recht verheven van de status van louter “mode faux pas” tot dwingende problemen die moeten worden opgelost.
Laat de mode ons in de steek? Een moeilijke vraag om te beantwoorden omdat ze merken en consumenten voor hun verantwoordelijkheid plaatst. Een vraag, niettemin, hebben we een morele verplichting om te beantwoorden!
De MBA in Fashion Management – Apparel Major, is geherstructureerd om ervoor te zorgen dat de kandidaten worden opgeleid tot mindful industry leaders. Het vermogen om te lezen en te anticiperen op maatschappelijke veranderingen staat centraal in de pedagogische strategie die binnen dit programma wordt toegepast.
Onze MBA-opleidingen zijn gestructureerd met het ECTS-kader in het achterhoofd, zoals bepaald door het Verdrag van Bologna. Na voltooiing van hun studie zullen de deelnemers een totaal van 120 ECTS verzamelen die zij zullen kunnen overdragen indien zij hun studie wensen voort te zetten.
Dit programma is ook gecertificeerd door FEDE (Fédération Européenne Des Écoles).
Het online programma vindt live en in real time plaats (Parijs of Istanbul lokale tijd) en je hebt interactie met de docent en andere studenten via ons online platform. Als u een live les echter niet kunt bijwonen of mist, wordt elke sessie ook opgenomen en opgeslagen, zodat u deze op een later tijdstip kunt terugkijken.
Bij voorkeur 2 jaar beroepservaring (stages worden in aanmerking genomen) Bachelor Afgestudeerd of aanzienlijke werkervaring in aanverwante gebieden IELTS 6.5 of TOEFL IBT 79 (of gelijkwaardig) of bewijs van studie in het Engels, voor niet-Engelssprekenden COVID-19 en Lockdown: Wij zijn ons ervan bewust dat het in de huidige situatie bijzonder moeilijk is om een taalcertificaat te behalen. IELTS heeft een online systeem gelanceerd om uw Engelse taalvaardigheid te evalueren, IELTS Indicator. Wij aanvaarden dit certificaat en je vindt meer informatie over het verkrijgen van dit certificaat hier. Interview (op de campus of via Skype) Online test Documenten die u moet overleggen (in het Engels of Frans of vertaald door een beëdigd vertaler):
Vul het online sollicitatieformulier in Laatste afschrift Kopie van bachelordiploma of gelijkwaardigheid Motivatiebrief C.V. Pasfoto Kopie van paspoort Alle aanvragen zullen worden beoordeeld door de programmadirecteur en de academisch directeur van de postdoctorale afdeling. Indien aanvragers geacht worden niet te voldoen aan de minimale toelatingseisen in termen van academische achtergrond, zal hen gevraagd worden zich in te schrijven voor een Foundation Workshop die gehouden wordt voorafgaand aan de startdatum van hun MBA-programma.
|
https://www.newbusinessmanagement.com/ |