Elk bedrijf dat veel contact heeft met zijn klanten heeft zich er op z’n minst één keer in verdiept: het uitbesteden van de telefoontjes en gebruik maken van een telefoonservice. Vaak is dit geen gemakkelijke keuze: het gaat weliswaar om telefoontjes, maar in veel gevallen gaat het toch om de basis van het bedrijf; de klant! Waar je de toon, de service en het manier van antwoorden zelf in de hand hebt als je het zelf afhandelt, verlies je deze controle zodra je deze werkzaamheden uitbesteed. Mocht het nou zo zijn dat u ook twijfelt en nog niet zeker weet of u wel of niet gebruik wilt maken van een telefoondienst, dan is het altijd fijn om de voordelen op een rijtje te hebben.

Voor veel bedrijven zijn er twee redenen die met kop en schouders uitsteken als het gaat om de redenen die hen hebben doen besluiten om de telefoontjes uit te besteden: de kosten en het overhebben van meer tijd voor andere werkzaamheden. Enerzijds worden de kosten gedrukt omdat er niet iemand in dienst genomen hoeft te worden om de telefoon op te nemen, en anderzijds kunnen diegenen die eerst de telefoon opnamen nu hun tijd in andere werkzaamheden steken. Dit bevorderd de productiviteit en reduceert de kosten die gemaakt worden.

Andere voordelen die een dergelijke service bieden zijn de flexibiliteit en het feit dat je vrijwel altijd te bereiken bent. Zo is het voor u waarschijnlijk lastig om in te spelen op onverwachte stijgingen of dalingen in het aantal binnenkomende telefoontjes en hebben uw administratief medewerkers soms niets te doen, terwijl ze op andere momenten handen te kort komen. Een callcenter heeft altijd genoeg telefonisten beschikbaar en kent dit probleem niet. Daarnaast bent u misschien gedurende vergaderingen niet bereikbaar, terwijl een callcenter dit altijd is!

Voor meer info : http://bizziphone.com/